27 sierpnia 2013

W Polszy...

Wróciłam. Wczoraj po 23 godzinach podróży dotarłam z Irkucka do Poznania, gdzie dosłownie padłam :) Dopiero dziś doturlałam się do Grudziądza. Dawno nie wzbudził we mnie tak różnych emocji żaden kraj. Były miejsca piękne i okropne. Te bardzo ciekawe, a zaraz obok takie, na które nie potrzebnie traciło się czas. Byli ludzie bardzo pomocni i tacy, którzy chcieli wykorzystać naiwnego turystę. Najważniejsze są jednak wspomienia, które na pewno pozostaną w pamięci. Zdecydowanie zaliczyć mogę do nich oglądanie mistrzostw świata w lekkiej atletyce na moskiweskim stadionie Łużniki, 4 dni w koleji transyberyjskiej i wycieczka marszrutką po północnej części wyspy Olchon. Są też te gorsze, zwłaszcza śmierdzące wychodki z dziurą w ziemi. W końcu podróżowanie to nie tylko doświadczanie pozytywnych stron. Pewne jest, że bez dobrej znajomości języka rosyjskiego czasem bardzo ciężko funkcjonować w tym kraju. Mimo wszystko było warto! 
Z wyjazdu przywieźliśmy ponad 60 giga fot (moje) i filmów (mojego Staruszka). Spodziewam się, że ich przeglądnięcie, wybór i obróbka zajmie kolejne kilka tygodni. Systematycznie postaram się serwować posty z kolejnych miejsc. 

W następnych odcinkach m.in.: 




















Inne posty: 



3 komentarze:

  1. To chyba będzie bardzo ciekawa relacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie się działo! Mam nadzieję, że uda mi się przetrwać do końca relacji bez udławienia się z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam czuć poważną presję. Mam nadzieję, że nie zawiodę! :)

    OdpowiedzUsuń


architektura (8) art (6) bieganie (2) Bułgaria (2) Chorwacja (1) Czechy (6) Dania (2) Deutschland (9) dolnośląskie (20) dziwy (2) Estonia (1) etno (2) event (9) film (5) Francja (7) góry (34) Grudziądz (16) Gruzja (6) Islandia (11) jesień (12) kajak (2) Karkonosze (5) koty (8) kuchnia (3) kujawsko-pomorskie (18) lato (8) Litwa (1) lubelskie (1) Łotwa (1) łódzkie (1) majówka (8) małopolskie (9) Maroko (14) mazowieckie (5) narty (10) okolice Poznania (5) party (2) PKP (2) podlaskie (12) pomorskie (7) Portugalia (14) Poznań (43) R. (20) rodzinka (6) Rosja (24) rower (17) rozkminki (9) Rumunia (3) samo życie (42) Słowenia (1) sport (10) szkolenia (1) Szwecja (1) śląskie (1) świętokrzyskie (6) Tatry (6) Toruń (3) UK (10) Ukraina (2) warmińsko-mazurskie (3) wielkopolskie (7) wiosna (8) Włochy (6) zachodniopomorskie (2) zamki (6) zima (16) zwierzaki (7)

Obserwatorzy