26 września 2013

Olchon - wycieczka

Wzięłam się w garść i stworzyłam kolejnego posta z podróży do Rosji. Zwyczajowo robię tysiące fot, tysiące podobnych ujęć, a poźniej nie mam chęci, sił i czasu wybrać te najlepsze i pousuwać zbędne. Zalegające gigabajty i wciąż za mały dysk zmuszają mnie jednak do pracy. Dzisiaj znów wyspa Olchon, ale już ostatni raz. :))


Największą atrakcją pobytu na Olchonie okazała się wycieczka busikiem po północnej części wyspy. Trasa wiodła przez najbardziej widokowe punkty - przylądek Trzech Braci, półwysep Chaboj, przylądek Szunte-Liewyj oraz miejscowości Uzury i Piasczenaja. Oprócz pięknych widoków w pamięci pozostaje przede wszystkim jazda busikiem. Pokonywane wertepy miały swoje odbicie w komforcie jazdy. Rzucało nami niemiłosiernie i to był największy urok całej wycieczki. Momentami było dość ekstremalnie. Gdy wpadliśmy w jedną koleinę myślałam, że przewrócimy się na bok. Gdyby tylko tak wiele taka marszrutka nie paliła, ze względu na jej wytrzymałość skłonna byłabym zamienić mojego citroena na to cacko z poniższych zdjęć :)



Przylądek Trzech Braci










Widoki w okolicach półwyspu Chaboj





 


Bajkał  po horyzont :))









 Przylądek Szunte-Liewyj





 Osada Uzury





Osada Piasczenaja - pozostałości dawnego łagru!



 




 


Udało mi się poskładać filmowe wspomnienia z Olchonu w jedną całość. Zdecydowanie jest to film drogi :D Operatorem kamery był Staruszek, więc wszelkie wstrząsy w momentach, gdy nie jedziemy busikiem, trzeba  po prostu wybaczyć. :)

2 komentarze:

  1. Powiem tak: wystarczy dac mi kilka zdjec morza/jeziora/rzeki i jestem w siodmym niebie! Dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń


architektura (8) art (6) bieganie (2) Bułgaria (2) Chorwacja (1) Czechy (6) Dania (2) Deutschland (9) dolnośląskie (20) dziwy (2) Estonia (1) etno (2) event (9) film (5) Francja (7) góry (34) Grudziądz (16) Gruzja (6) Islandia (11) jesień (12) kajak (2) Karkonosze (5) koty (8) kuchnia (3) kujawsko-pomorskie (18) lato (8) Litwa (1) lubelskie (1) Łotwa (1) łódzkie (1) majówka (8) małopolskie (9) Maroko (14) mazowieckie (5) narty (10) okolice Poznania (5) party (2) PKP (2) podlaskie (12) pomorskie (7) Portugalia (14) Poznań (43) R. (20) rodzinka (6) Rosja (24) rower (17) rozkminki (9) Rumunia (3) samo życie (42) Słowenia (1) sport (10) szkolenia (1) Szwecja (1) śląskie (1) świętokrzyskie (6) Tatry (6) Toruń (3) UK (10) Ukraina (2) warmińsko-mazurskie (3) wielkopolskie (7) wiosna (8) Włochy (6) zachodniopomorskie (2) zamki (6) zima (16) zwierzaki (7)

Archiwum bloga

Obserwatorzy