16 lipca 2014

Kajakiem po Baryczy!

Letnie ciepełko ma to do siebie, że mój asortyment aktywności się ciutek rozszerza. Co jakiś czas udaje mi się np. wylądować w kajaku. Jest to szczególnie genialna opcja, jeśli temperatura utrzymuje się co najmniej w okolicach 25 stopni jak w ostatni weekend. Długie, kilkudniowe spływy kajakowe to nie moja bajka. Natomiast jeden dzień jest jak najbardziej ok. Kilka leniwych godzin spędzonych w zielonym otoczeniu w zupełności mi wystarcza. Niby można wiosłować, ale moja pomoc w wiosłowaniu kończy się zazwyczaj odbijaniem od jednego do drugiego brzegu i frustracją mego chłopa :D W rezultacie Robcio ma solidny trening na swoje muskułki, a ja czas na chillout z piwkiem przez większość trasy. Czy nie idealnie? :)

W ostatni weekend zawitaliśmy w Dolinę Baryczy, która znajduje się na granicy województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego. Do towarzystwa mieliśmy przyjaciół spod Wrocławia, którzy zazwyczaj towarzyszą nam w narciarskich wyjazdach. Była to już druga edycja imprezy pt. "Kajaki na Baryczy". 2 lata temu przepłyneliśmy odcinek Potasznia - Sławoszowice k. Milicza (ten pościk!), a w tym roku kontynuowaliśmy trasę i z rozmachu zrobiliśmy półtora odcinka: odcinek Milicz - Sułów i pół odcinka Sułów - Żmigród. Ostatecznie z wynikiem ok. 20 km porzuciliśmy kajakowanie w Rudzie Żmigrodzkiej. Monotonność trasy skutecznie przerywały przeprawy przez zwalone drzewa, śnięte ryby, ataki robactwa i ucieczki z mielizn. Za jakiś czas na pewno będziemy kontynuować spływ Baryczą w tym samym gronie! 

Barycz









Jęczałam 2 dni i dostałam :) Świeża filmowa produkcja Roberta!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


architektura (8) art (6) bieganie (2) Bułgaria (2) Chorwacja (1) Czechy (6) Dania (2) Deutschland (9) dolnośląskie (20) dziwy (2) Estonia (1) etno (2) event (9) film (5) Francja (7) góry (34) Grudziądz (16) Gruzja (6) Islandia (11) jesień (12) kajak (2) Karkonosze (5) koty (8) kuchnia (3) kujawsko-pomorskie (18) lato (8) Litwa (1) lubelskie (1) Łotwa (1) łódzkie (1) majówka (8) małopolskie (9) Maroko (14) mazowieckie (5) narty (10) okolice Poznania (5) party (2) PKP (2) podlaskie (12) pomorskie (7) Portugalia (14) Poznań (43) R. (20) rodzinka (6) Rosja (24) rower (17) rozkminki (9) Rumunia (3) samo życie (42) Słowenia (1) sport (10) szkolenia (1) Szwecja (1) śląskie (1) świętokrzyskie (6) Tatry (6) Toruń (3) UK (10) Ukraina (2) warmińsko-mazurskie (3) wielkopolskie (7) wiosna (8) Włochy (6) zachodniopomorskie (2) zamki (6) zima (16) zwierzaki (7)

Obserwatorzy